Кампании
Национална обществено-информационна кампания за популяризиране на дейността на Националния център „Икономика на светло”
Стратегия за национална общественно-информационна кампания за осигуряване на разпознаваемостта на Националния център за ограничаване и превенция на неформалната икономика, за популяризиране на дейността му и предлаганите услуги през 2010 година.
Продукти за популяризиране на дейността на Националния център „Икономика на светло”:
- Лого на Националния център „Икономика на светло”;
- Брандбук на Националния център „Икономика на светло”;
- Телевизионен клип на Националния център „Икономика на светло”;
- Печатно рекламно каре на Националния център „Икономика на светло”;
- Интернет банер на Националния център „Икономика на светло”;
- Билборд на Националния център „Икономика на светло”.
Национална обществено-информационна кампания за популяризиране на дейността на Националния център „Икономика на светло” за 2010 година
Първа вълна (първа вълна май - юни 2010 г.)
- График на излъчването на телевизионния рекламен клип на Националния център „Икономика на светло”;
- График на публикуването на печатно рекламно каре на Националния център „Икономика на светло”;
- График на излъчването на рекламен интернет банер на Националния център „Икономика на светло”;
- Измерена в резултати оценка за постигане на разпознаваемост на Националния център „Икономика на светло”;
- Доклад за ефективността на националната обществено-информационна кампания за осигуряване на разпознаваемост на НЦ и популяризиране на услугите му.
Втора вълна (декември 2010 г.)
Събития, в рамките на Националната обществено-информационна кампания за популяризиране на дейността на Националния център „Икономика на светло” за 2010 година